Oscar voor beste reclame

De Oscaruitreiking op zondag werd, zoals het Amerikaanse televisie betaamt, onderbroken door reclame. Een van de spotjes gooide hoge ogen: Walmart, een hier-koop-je-alles-voor-weinig-warenhuis, huurde drie regisseurs in: Dee Rees (genomineerd voor vier Oscars, foto), Nancy Meyers en Melissa McCarthy, om een item te maken met hun blauwe postdozen in de hoofdrol. Het resultaat: Een prachtige reclame met een lesbisch stel, thuis met de kids, en jonge meisjes als Sci-fi helden. Voor de ogen van een miljoenen publiek zijn die ingrediënten behoorlijk uniek. High five Walmart.

Reacties

Log in om reacties te lezen en zelf te reageren.



Recent nieuws:

Partner dreigt met breuk

'Mijn huidige partner bekende gisteren dat ze overweegt om de relatie met mij te beëindigen. Het voelde als een donderslag bij heldere hemel. Wat zou jij doen?'

Lees verder

Torch Song

Een excentrieke zangeres bezoekt haar halfbroer en zet zijn leven op zijn kop als ze een onverwachte muze vindt in zijn vriendin. 'Het queerdrama laat zien hoe het vreemde en onbekende ons leven kan opschudden.'

Lees verder

Wat als

Claudia de Breij maakte een voorstelling over aardig zijn en aardig gevonden worden. Over overprikkeld zijn of gewoon eindelijk eens jezelf durven zijn. Over periodieke onthouding, zielige dictators en, wat als...

Lees verder
Meer nieuws & achtergronden